Pirotski "Tigar" povećao je u prvih šest meseci ukupan izvoz za 49 odsto u odnosu na isti period prošle godine, dok je rast prodaje iznosio 40 odsto. Glavno tržište za programe "Tigrovih" fabrika i dalje su zemlje Evropske unije, gde je u tom periodu plasirano 84 odsto ukupnog izvoza. U programu obuće, koji je najzastupljeniji u izvozu, prodaja je u prvih šest meseci za 47 odsto veća u poredjenju sa istim periodom 2009. Najveće tržište i dalje su zapadnoevropske zemlje, sa rastom od 70 odsto u prodaji gumene obuće. Značajan prodor ostvaren je i na tržištu Kanade, gde je prodaja dva i po puta veća u odnosu na prvu polovinu prethodne godine. Ovaj period u programu obuće obeležio je i povratak ranijih kupaca, kao i uspostavljanje saradnje sa svetski poznatim kompanijama, medju kojima su engleski "Barbour", danski "Ilse Jacobsen", kao i nekoliko velikih distributivnih lanaca.
Pirotski "Tigar" povećao je u prvih šest meseci ukupan izvoz za 49 odsto u odnosu na isti period prošle godine, dok je rast prodaje iznosio 40 odsto.
Glavno tržište za programe "Tigrovih" fabrika i dalje su zemlje Evropske unije, gde je u tom periodu plasirano 84 odsto ukupnog izvoza, navedeno je u saopštenju.
U programu obuće, koji je najzastupljeniji u izvozu, prodaja je u prvih šest meseci za 47 odsto veća u poredjenju sa istim periodom 2009.
Najveće tržište i dalje su zapadnoevropske zemlje, sa rastom od 70 odsto u prodaji gumene obuće.
Značajan prodor ostvaren je i na tržištu Kanade, gde je prodaja dva i po puta veća u odnosu na prvu polovinu prethodne godine.
Ovaj period u programu obuće obeležio je i povratak ranijih kupaca, kao i uspostavljanje saradnje sa svetski poznatim kompanijama, medju kojima su engleski "Barbour", danski "Ilse Jacobsen", kao i nekoliko velikih distributivnih lanaca, navedeno je u saopštenju.
Jedan od njih je poznata francuska trgovačka kuća "Decathlon", sa pedesetak robnih kuća i više od 400 objekata za prodaju najkvalitetnijih proizvoda iz oblasti sporta, rekreacije, lova i ribolova, širom Evrope.
Kompanija "Tigar", koja je od 2006. do 2009. godine investirala 2,3 milijarde dinara, planira da do 2012. u razvoj proizvodnih kapaciteta, tržišta i servisne mreže uloži još 1,9 milijardi dinara.